Premiären gick fett!

Det var askul igår! Skrattade så mkt så jag vet inte vad, det finns så många härliga personer där alltså, o jag vågar inte ta upp samtalsämnena som vi hade innan vi gick upp på scenen men det var ju svårt att hålla sig för skratt hahah speciellt när vi skulle vara ledsna på en dans... xD o det är så synd att treorna ska lämna oss nu :/ de är så härliga!!
Ikväll så äre sista föreställningen, kommer bli grymt, tills dess ska jag bara ta det lugnt för jag är såå trött, ni anar inte :p

So shake that aaasss bitch and let me see what you've got! (8)
haha början till den låten har de med i ett medley och ni skulle asgarva om ni såg det haha, dem shakar verkligen ass där 8) HEhehHEHe...

men puss!

Kommentarer
Postat av: vibbe

naaaaaaaajs att allt gick bra!! ihhihihi :D :D :D :D PUSS PÅ DIG VA! ses vi på fredag btw? (a)

2008-05-24 @ 13:35:48
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Christina

Härligt att det gick bra. Jag var aldrig orolig men höll tummarna ändå kram

2008-05-24 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0