the past and the future..

Såg en lite kulig lista lr vad man ska säga i Maddes blogg.

För 5 år sedan (2003)...
...Var jag 12 år (jag fyller ju så tidigt), gick i femman med en ibland jobbig klass men rolig, haha! Just för tillfället hade jag inga bekymmer, liten och glad ^^

För 3 år sedan (2005)...
...Bara lite kvar av sjunde klass, i början saknade man ju den gamla som alltid men man kom in rätt bra iaf, glad att jag hamnade i B och inte i A lr C hehe. Jag och Madde följde efter killar? Haha och det är ju ngt som sitter kvar än idag måste jag ju säga, iaf hos mig 8) Jag är en riktig liten stalker. Mormor levde fortfarande <3 (saknar henne ngt så enormt)

För ett år sedan (2007)...
...Snart slut på nian, det var rätt så vemodigt. Men men, kom in på danslinjen i Norrköping, trivs även i den här klassen. Nytt nytt nytt till hösten men det har fungerat bra måste jag säga :) Sommaren 2007 spenderades med många "nya" vänner som jag funnit 2006, åkte på många konserter o sådär till viss del för en skånepåg vars namn börjar på O och slutar på la haha.. trevligt värre!

För tre månader sen (februari)..
...Hade koncentrationsvecka och visade upp vår cabaré. Var på Melodifestivalen med Lisa som även följde med mig upp till Sälen, den här gången följde Lisa med (; när jag kom hem var jag en msn rikare, haha tänker inte skriva varför ^^ men jaa..

Igår...
...Kom jag hem och var verkligen dötrött! Somnade nästan på bussen oxå, jätteslapp dag i skolan, kunde haft världens fetaste sovmorgon.. men vi hade trevligt :] det är ju trots allt roligare att vara med sina vänner än att sova längre, tycker jag iaf!

Idag...
...Vanlig skoldag förutom att vi inte hade ngn dans, följde med Maria hem som sedan följde med mig och sen kom Anna, vi arbetade med historian och flummade 8) HeheEHe..

Imorgon...
...SÅ HAR JAG SOVMORGON! WIIHOHO och senare på kvällen ska jag och mammi shoppa loss på JC som har halva priset för oss medlemmar ^^ tummen upp för det!

Om ett år...
...Går fortfarande kvar på danslinjen och har förmodligen utvecklats ännu mer, skulle vara kul om man hittade en lover oxå.. HÖHÖ xD men jaa det återstår ju att se.

Pusspåer.

Kommentarer
Postat av: - annette

om 1 år kommer du fortfarande känna mig o vi ska träffas i sommar (a)

2008-05-28 @ 10:36:43
Postat av: - annette

om 1 år kommer du fortfarande känna mig o vi ska träffas i sommar (a)

2008-05-28 @ 10:37:00
Postat av: Christina

Härligt att läsa ska man kanske göra en sån själv?? kram

2008-05-28 @ 14:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0