Valborg

I skolan så hörde man folk planera inför kvällen och hur dem skulle köpa ut och osv. Haha alltså jag har ingen längtan till det :s tycker bara det är löjligt. Är det så svårt att vänta tills man är 18? haha. O om man skulle gå på en såndär suparfest skulle det inte vara kul ändå eftersom man inte själv dricker. Sist jag var det så ville jag typ åka hem direkt, så meningslöst att sitta där o se på när andra blir fulla. ;) Isf ska det vara fester där man kan dansa som man kunde på Mandas fest! :p

Jag hade det trevligt igår! Träffade massa tjejer som jag inte träffat på ett tag. Hihi. Först åt vi på hotellet, alltså med mam och pap! Sen gick vi ner till slottet och kollade och lyssnade, (tradition). Sen vandrade jag och Anna en sväng på centrum, men det var inte så mkt att hurra för haha! Tänkte gå in på Hörnan oxå men nehe då var det åldersgräns så dem som var över 16 fick inte komma in, så typiskt xD men okej vi hade säkert kommit in ändå, liksom ofta dem kollar så noga där :p ajja. Vi gick hem till Anna och såg på film o lite sånt ist. Ruligt :D

En mkt mkt mkt mindre rolig sak är att mitt lock för örat (om det nu är lock :|) har inte gått bort!!! :( Jag förstår inte vad det är, fatta jobbigt...

Idag ska vi åka till Skövde och hälsa på farmor och farfar en sväng :) så Ciao på er!
Antar att ingen bryr sig speciellt eftersom att ni är så snåla på kommentarer både här och
på BDB. *sur* haha.

Kommentarer
Postat av: vibbe

alla ba snackar om fylla o skit. Och här sitter jag och är bakis som fan, och typ skäms. HAHA 8-) ... meeeen, jag är ju som jag är!
Hoppas du hade en trevlig valborg iallafall snuttis :* hihi. Jag saknar dig! Och tack för kommentarerna i min blogg (a) hihi. OCH DET SUGER OM DU INTE KAN KOMMA TILL LINKÖPING JUUUUUUUUUUUU :O :O :O faast.. ja ska bara dit om Ola ska dit 8-) xD Hhaha PUSSSSSSs

2008-05-01 @ 12:22:48
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se
Postat av: Madeleine

Jag kan tala om för dig att det är askul att gå på fest där alla super, det är så jäfla kul att kolla på alla dumheter dom hittar på xD Så kul att man inte själv behöver dricka

2008-05-01 @ 12:56:47
URL: http://zpiroou.blogg.se
Postat av: Chrisina

Du får komma ner sen när du är 18 och ut och dansa med Sara hon älskar ju det kram

2008-05-01 @ 20:18:10
Postat av: Sara

Alltså jag är 18 år & har inte suget för fem öre och dricka. Liksom gå och supa mig full och inte minnas nått, eller nåt :s nej men alltså, sure när man är såhär lite äldre nu, kanske dricka lite bara och bara umgås med vänner. Men inte supa sig full, jag kommer nog aldrig riktigt förtså det roliga i det. Man kan ha kul endå & det bästa jag mår så bra idag, vet nångra som inte gör xD
Men ja. Låter kanske som värsta tönten men ja, thats me. När ja kommer till 20 kanske ^^ höhöh, eller ja vet inte. va knäppt de blir.

Men hallåå, ja är inte snål på att kommentera tycker ja!!!!!!!!! hallllllåååååå ^^

2008-05-01 @ 22:21:58
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: vibbe

JAG VET INTE NÄR VI SES NÄSTA GÅÅÅÅÅÅNG!!! :O :O :( ..... (L)

2008-05-02 @ 18:12:07
URL: http://mylifeasvibbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0