YesSss

De har sänkt priset med typ 1000 spänn på mobilen jag ska köpa! :* muihihiihiiiiii. DENI haha 8) Ville bara säga det, haha. typ. Liksom, då blir det lite över efter ersättningen, mohaha!

Jag måste läsa idag igen.. hate it. Har fortfarande lock för örat,
det gör pissont :( faktiskt! uscha..

Idag hade mamma namnsdag så vi firade henne nyss, därför jag är uppe
såhäääär tidigt, haha. Somnar väl snart om jag sitter kvar här. Måste läsa.
Måste läsa.. HAHAAaaaaaa åhh jag orkar inte!! -.-' but I have to. Blu.

One Tree Hill ikväll, tjollahoppsansa! ^^


Update:
only 55 pages left! :D hejja moi!



Älskar låten! :o Helt sjukt bra, så om det är någon som vet vad den heter och sådär så säg gärna det isf!!
Liksom.. han är ju så snygg i den där filmen :') såg den för längesen, vart tvungen att friska upp minnet lite med några klipp, roligare att läsa boken då oxå, haha.

Kommentarer
Postat av: Chrisina

Vad är det för mobil?? Du vet väl att Sara är proffs på mobiler och du skulle hört vad hon sa till Ola om hans första han hade sen när han skaffade sig den nya. Jisses sa hon!! Ja du det kan vi ta nån annan gång.
Sara undrar varför DU ser på
den serien men hon ser ju på helt nya.

2008-05-04 @ 13:29:15
Postat av: Sara

De är väl inge one tree hill idag :-o

2008-05-04 @ 13:44:16
URL: http://sariiiis.Blogg.se
Postat av: Chrissy

Christina:
det är en sony ericsson, den nyaste typ, eller den är röd ^^ vadå varför jag ser? jag förstår inte, haha.

Sara:
Det är ikväll iaf, det stod det! ;o

2008-05-04 @ 15:04:13
URL: http://christiine.blogg.se
Postat av: Sara

cooltmin kommentar kom fram, skrev från mobilen xD
Ja men när jag kollad epå text-tven så stod de att det inte va nått, men nu har dom ändrat, wiiihooooo :D :D

2008-05-04 @ 16:30:14
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0